Κατανόηση του λόγου
Υπακούει σε πιο σύνθετες εντολές όπως: «πάρε τη μπάλα και βάλε τη στο τραπέζι»
Εκτελεί οδηγίες χωρίς νοήματα
Δείχνει εικόνες
Ομιλία
Λέει με νόημα τουλάχιστον 15 λέξεις στην ηλικία των 2 χρονών (όχι υποχρεωτικά καθαρά);
Επαναλαμβάνει καμιά φορά απλές εντολές;
Αρχίζει να ρωτάει χρησιμοποιώντας 1-2 λέξεις π.χ. «που μαμά;», «που του-του;»
Ενώνει δυο λέξεις για να σχηματίσει μικρές προτάσεις όπως «μαμά-ατα», «μπαμπά-νάνι», «του-του-πάει»;
Λέει το όνομα του
Απαντάει στην ερώτηση ΄΄ τι είναι αυτό
Ρωταει αλλάζοντας τον τόνο της φωνής του
Κινητική ανάπτυξη
Ανεβαίνει σκαλιά μπουσουλώντας
Ναι – Όχι
Κυλαει την μπάλα
Ναι – Όχι
Σκαρφαλώνει σε καρέκλα , γυρίζει και κάθεται
Ναι – Όχι
Κτίζει πύργο 3 κύβων
Ναι – Όχι
Κάνει σημάδια με μολύβι ή κραγιόνι
Ναι – Όχι
Περπατάει ανεξάρτητα
Ναι – Όχι
Κατεβαίνει σκάλα σερνόμενο ( πόδια μπροστά)
Ναι – Όχι
Κάθεται σε βαθύ κάθισμα και γυρίζει στην όρθια θέση
Ναι – Όχι
Τραβαει και σπρώχνει παιχνίδια καθώς περιπατάει
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί κουνιστό αλογάκι ή κουνιστή καρέκλα
Ναι – Όχι
Πιάνει αντικείμενα από το πάτωμα λυγίζοντας την μέση και χωρίς να πέφτει
Ναι – Όχι
Μιμείται κυκλική κίνηση
Ναι – Όχι