skip to Main Content

Κατανόηση του λόγου

Υπακούει σε πιο σύνθετες εντολές όπως: «πάρε τη μπάλα και βάλε τη στο τραπέζι»

Εκτελεί οδηγίες χωρίς νοήματα
Δείχνει εικόνες

Ομιλία

Λέει με νόημα τουλάχιστον 15 λέξεις στην ηλικία των 2 χρονών (όχι υποχρεωτικά καθαρά);

Επαναλαμβάνει καμιά φορά απλές εντολές;

Αρχίζει να ρωτάει χρησιμοποιώντας 1-2 λέξεις π.χ. «που μαμά;», «που του-του;»

Ενώνει δυο λέξεις για να σχηματίσει μικρές προτάσεις όπως «μαμά-ατα», «μπαμπά-νάνι», «του-του-πάει»;

Λέει το όνομα του
Απαντάει στην ερώτηση ΄΄ τι είναι αυτό
Ρωταει αλλάζοντας τον τόνο της φωνής του

Κινητική ανάπτυξη

Ανεβαίνει σκαλιά μπουσουλώντας
Ναι –  Όχι

Κυλαει την μπάλα
Ναι –  Όχι

Σκαρφαλώνει σε καρέκλα , γυρίζει και κάθεται
Ναι –  Όχι

Κτίζει πύργο 3 κύβων
Ναι –  Όχι

Κάνει σημάδια με μολύβι ή κραγιόνι
Ναι –  Όχι

Περπατάει ανεξάρτητα
Ναι –  Όχι

Κατεβαίνει σκάλα σερνόμενο ( πόδια μπροστά)
Ναι –  Όχι

Κάθεται σε βαθύ κάθισμα και γυρίζει στην όρθια θέση
Ναι –  Όχι

Τραβαει και σπρώχνει παιχνίδια καθώς περιπατάει
Ναι –  Όχι

Χρησιμοποιεί κουνιστό αλογάκι ή κουνιστή καρέκλα
Ναι –  Όχι

Πιάνει αντικείμενα από το πάτωμα λυγίζοντας την μέση και χωρίς να πέφτει
Ναι –  Όχι

Μιμείται κυκλική κίνηση
Ναι –  Όχι