Κατανόηση του λόγου
Κατανοεί εύκολα κάποια συνομιλία;
Αναγνωρίζει 3-4 χρώματα;
Ναι – Όχι
Σας ακούει όταν το φωνάζετε από το διπλανό δωμάτιο;
Ναι – Όχι
Παρακολουθεί την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο στην ίδια ένταση με τα άλλα άτομα της οικογένειας;
Ναι – Όχι
Κατανοεί τη διαφορετική έννοια απλών ρημάτων και προτάσεων όπως: «το παιδί κυνηγά το σκύλο-ο σκύλος κυνηγά το παιδί»;
Ναι – Όχι
Σας δείχνει σωστά τις εικόνες σε ένα βιβλίο όταν τις ονομάσετε;
Ναι – Όχι
Ξεχωρίζει σωστά ήχους που προέρχονται από διαφορετικά ζώα ή αντικείμενα, π.χ. γαύγισμα σκύλου, κουδούνι τηλεφώνου, πόρτας, κ.λ.π.;
Ναι – Όχι
Εκτελεί δυο εντολές στην σειρά
Ναι – Όχι
Δείχνει αντικείμενα που περιγράφονται από την χρήση τους
Ναι – Όχι
Ομιλία
Λέει το όνομά του, το φύλο & την ηλικία του;
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί προθέσεις;
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί 200-300 λέξεις;
Ναι – Όχι
Σχηματίζει προτάσεις 2-3 λέξεων;
Ναι – Όχι
Λέει λέξεις στον πληθυντικό;
Ναι – Όχι
Κάνει ερωτήσεις χρησιμοποιώντας τις λέξεις ΄΄ που
Ναι – Όχι
χρησιμοποιεί το πρώτο πρόσωπο ( εγώ , εμένα , δικό μου)
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί άρθρα
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί λέξεις όπως ( μπορεί, θα , να )
Ναι – Όχι
Ρωταει ΄΄ τι είναι αυτό;΄΄
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί την γενική πτώση ( μπάλα μπαμπά)
Ναι – Όχι
Χρησιμοποιεί ΄΄εδώ΄΄ ΄ εκεί ΄΄ σωστά
Ναι – Όχι
Κινητική ανάπτυξη
Περνά κορδόνι 4 μεγάλες χάντρες σε 2 λεπτά
Ναι – Όχι
Γυρίζει πόμολα
Ναι – Όχι
Πηδάει με τα δυο πόδια
Ναι – Όχι
Περιπατάει προς τα πίσω
Ναι – Όχι
Κατεβαίνει σκάλα με βοήθεια
Ναι – Όχι
Πεταει μπάλα σε από στάση 1,5 μέτρου
Ναι – Όχι
Κτίζει πύργο 5-6 κύβων
Ναι – Όχι
Γυρίζει μια σελίδα κάθε φορά
Ναι – Όχι
Ξετυλίγει μικρό αντικείμενο
Ναι – Όχι
Διπλώνει χαρτί στην μέση
Ναι – Όχι
Ξεβιδώνει παιχνίδια
Ναι – Όχι
Κλωτσά μεγάλη μπάλα
Ναι – Όχι
Πλάθει μπαλάκια από πηλό ή πλαστελίνη
Ναι – Όχι
Κρατά μολύβι ανάμεσα στο δείκτη και τον αντίχειρα , ενώ το μολύβι ακουμπά στον μέσο δάκτυλο
Ναι – Όχι
Κάνει τούμπα προς τα εμπρός με βοήθεια
Ναι – Όχι