ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ 210 2849674

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Σύμφωνα με το Αmerican Council on Education, το National Adult Literacy and Learning Disabilities Center, την American Academy of Pediatrics και το National Center For Learning Disabilities (Coordinated Campaign for Learning Disabilities, CCLD,), άτομα με μαθησιακές δυσκολίες παρουσιάζουν συνήθως κάποιες από τις παρακάτω δυσκολίες: Στο διάβασμα : Μπορεί να έχουν […]

Δείτε Περισσότερα

ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

Φωνολογική ενημερότητα είναι η συνειδητοποίηση ότι ο προφορικός λόγος διακρίνεται σε φωνολογικές μονάδες. Η φωνολογική επίγνωση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους προβλεπτικούς παράγοντες της επιτυχημένης ανάγνωσης (Πόρποδας, 2002˙ Stanovich, 1988 Για να μάθει το παιδί να διαβάζει και να γράφει, πρέπει προηγουμένως να έχει συνειδητοποιήσει ότι ο προφορικός λόγος διακρίνεται […]

Δείτε Περισσότερα

ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

1. ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ Αναφέροντας τον όρο δυσορθογραφία εννοούμε τη διαταραχή ολοκλήρωσης γραπτής λεκτικής μορφής και πιστότητας της γραπτής απόδοσης, λόγω έλλειψης ικανοτήτων για συσχέτιση συμβόλων, σύνδεση φωνημάτων με κατάλληλη σχηματική μορφή και απουσία δεξιοτήτων συνδυασμού οπτικής ακολουθίας με ακουστική. Έτσι δεν έχουμε : α ) χρήση συστήματος ορθογραφημένης […]

Δείτε Περισσότερα

ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Η επικοινωνία των ανθρώπων χωρίζεται στη λεκτική, μη λεκτική και γραπτή έκφραση . Ο λόγος είναι πολυεπίπεδος και είναι ολοκληρωμένος όταν έχουμε καλή χρήση αυτού σε: φωνολογικό –φωνητικό επίπεδο (αρθρωτική ικανότητα,φωνολογική ενημερότητα,ακουστική αντίληψη και διάκριση) μορφολογικό –συντακτικό επίπεδο και γραμματική δομή(εφαρμογή συντακτικών και γραμματικών κανόνων στο λόγο σημασιολογικό-πραγματολογικό επίπεδο(κατανόηση σημασίας […]

Δείτε Περισσότερα

ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

Ο ρόλος του Ειδικού Παιδαγωγού είναι πολυσδιάστατος και τα καθήκοντά του εκτείνονται σε ένα ευρύ φάσμα. Παρέχει ειδική αγωγή στον τομέα των αναπηριών-ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών(κώφωση,τύφλωση,νοητική καθυστέρηση,διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές,κινητικές αναπηρίες,ειδικές μαθησιακές δυσκολίες κλπ). Ο Ειδικός Παιδαγωγός κάνει παιδαγωγική παρέμβαση σε διάφορες ηλικιακές ομάδες( προσχολική ηλικία,πρώτη παιδική ηλικία,εφηβεία κλπ). Στην προσχολική ηλικία […]

Δείτε Περισσότερα

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ;

Είναι ένα σύνολο διαταραχών που εκδηλώνονται σε μια ή περισσότερες λειτουργίες, που αφορούν την αντίληψη ή τη χρήση γραπτού ή προφορικού λόγου και αυτές επηρεάζουν τις σχολικές δεξιότητες. Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν αδυναμία: στην πρόσληψη και επεξεργασία πληροφοριών στην οργάνωση και συγκράτηση ακολουθιών και αφηρημένων εννοιών αδύναμη μνήμη […]

Δείτε Περισσότερα

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Συναισθηματική και Κοινωνική Ανάπτυξη: ​Έχει σιγουριά, δείχνει αυτοπεποίθηση Είναι ικανό να δημιουργήσει ικανοποιητικές σχέσεις με άλλα παιδιά και ενήλικες Δουλεύει σαν μέλος μιας ομάδας και ανεξάρτητα Είναι ικανό να συγκεντρωθεί και να κάνει υπομονή καθώς μαθαίνει και να ζητήσει βοήθεια όταν τη χρειαστεί Είναι πρόθυμο να εξερευνήσει κάτι καινούριο και […]

Δείτε Περισσότερα

ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ

Δυσπραξία Ο όρος δυσπραξία αναφέρεται σε παιδιά και δηλώνει μια διαταραχή του κινητικού συντονισμού που επηρρεάζει την ικανότητά τους να εκτελούν εκούσιες μυικές κινήσεις. Είναι συχνότερη στα αγόρια από ότι στα κορίτσια, και αποτελεί μια ξεχωριστή διαταραχή , που εντοπίζεται στον κινητικό προγραμματισμό, δηλαδή στην λειτουργία του εγκεφάλου να συντονίζει […]

Δείτε Περισσότερα

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η Παιδιατρική Εργοθεραπεία είναι μια ειδικότητα που δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας και πιο συγκεκριμένα στην πρόληψη, παρέμβαση και αποκατάσταση και εμπλέκει τη θεραπευτική χρήση του έργου και των δραστηριοτήτων παιχνιδιού με σκοπό τη βελτίωση και αξιοποίηση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του παιδιού και εφήβου και την καλύτερη απόδοσή του […]

Δείτε Περισσότερα

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Αισθητηριακή ολοκλήρωση είναι η ικανότητα του εγκεφάλου να οργανώνει και να συντονίζει δύο ή περισσότερες πληροφορίες που λαμβάνει από τις αισθήσεις, να τις επεξεργάζεται και να δίνει την δυνατότητα μίας λογικής και χρήσιμης κινητικής απάντησης. Η φτωχή κινητική εικόνα που βλέπουμε σε πολλά παιδιά και που τα ονομάζουμε γενικά «αδέξια», […]

Δείτε Περισσότερα

Επικοινωνία

210-2849674

info@ekfrasikailogos.gr